söndag 12 april 2015

Pinchos

I torsdags hade jag och mina kompisar bestämt oss för att gå på restaurangen Pinchos här i Örebro för första gången.Det taggade jag med att måla lite innan på en ny illustration.
Det som bland annat var spännande med den här restaurangen var att man fick beställa sin egen mat genom en app och sedan gå och hämta den på en planka.Något som tog en liten stund eftersom det fanns så himmelens mycket att välja på. 

Det andra speciella med Pinchos är att det är en slags tapas restaurang, vilket betyder att man beställer flera olika rätter istället för bara en.
Detta var två av fyra rätter som jag åt.
Efterrätterna var också gjorda så att man kunde beställa flera så Marie tog en chokladkaka och en cheesecake.
Överallt i Restaurangen var det ett fint cirkustema också som man kunde titta på. Så om ni har vägarna förbi rekommenderar jag Pinchos!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar